7 Mayıs 2009 Perşembe

Anket 1

ayran açarken, kağıt süt kutularını yırtarken, et keserken, yaradanla konuşurken, düğünlere giderken, iddaanın cl maçlarına tesirsizliğine hayran kalırken, yeni insanlarla tanışırken, röportaj verirken, tatil arkadaşı seçerken, aranjman yaparken, rakın rol yaparken, yürürken, vapur jetonu sokarken, yiğidolardan nefret ederken, gece taksicileriyle saroş muhabbeti yaparken, severken, sevilirken, taşınırken, kıskanırken, ayrılırken, vs.....

1-Bu yukarıdakilerden hangisi seni en çok zorluyor?
2-Bu 23 hareketten kaçı seni düşündürüyor?

5 yorum:

  1. yolda yürümekte çok zorlanıyorum.
    sadece taksicilerle sarhoş muhabbeti yaparken düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. İnsani ve hayvani her türlü zevk için yaratılmışım.. Bin kere terslensem yine zorlarım; kadın kız farketmez... Düğün, nişan farketmez, bizzati kalabalık ortamları seçerim..
    Et süt her türlü severim, nutellayı şokella'yı kadına sürer yerim, alkolü metil, taksiciyi sessiz, ayranı açık severim.
    30 yıl yaşadım - bir otuz dakika daha yaşayacağımın garantisi olmadığı için "Aladağdan serinim" zerre gam yok keder yok - mezhebi geniş adamım..

    YanıtlaSil
  3. 1-Bu yukarıdakilerden hangisi seni en çok zorluyor?
    rakın rol yaparken - ayrılırken

    2-Bu 23 hareketten kaçı seni düşündürüyor?
    tatil arkadaşı seçerken -

    YanıtlaSil
  4. ayran acarken genelde dusunuyo oluyorum
    kagıt sut kutularını yırtmam ama yırtmak ıcın dusunebilirim, et keserkende cok dusuncelı oluyorum genelde, yaradanla konusmuyorum ama yaradan hakkına dusunuyorum (bu ara yunan cok tanrılı sıstem mantıklı gelıyo)dugune gıtmek benı cok zorluyor genelde gıtmemek ıcın elımden gelenı yaparım,iddiaa konusunda hıc bır olayım cok uzerınde cok usunmedım bıle, yenı ınsanlarla tanısmak zorluyor benı, roportaj verırken cok dusunuyo oluyorum, tatil arkadsı hakkında cok dusundum hep ama tatıl arkadasım olmaz genelde, aranjman yaparkende cok dusunuyorum, rakın roll hıc zorlamıyor benı ve hıc dusunmuyorum, yurumekte zorlanıyorum ve cok dusunuyorum,burda vapur bedava taktır ettım mayor'u coney ısland manhattan gıdıyosun gelıyosun manzarada dalıp gııyosun tapi dusunce selıne, yıgıolar konusunda hala dusunuyorum, taksıcı dedınmı bı durup dusunurum hatta 2 kere, sevek zorlar beni, sevilmek dusundurur, tasınmak zorluyor beni, kıskanırken cok dusunurum, ayrılmak zorlar beni, en cok vs konusunda dusunurum.

    tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. vs konusunu yakalayan ilk anketveren olduğun için sana Auf logosu ve Çorlu belediyesi sponsorluğundaki balık şenliği ve DDR, Replikas ve Herkes Kırmızı'nın da yer aldığı festivale giriş bileti ve 4 içki fişi veriyorum.

    YanıtlaSil