4 Kasım 2009 Çarşamba

Aliyi beklemek


Bugün bana aldığın müzik sidisini dinledim, yol aldım.
Uçurumdan aşağı işedim, çişimin rüzgarla boğuşup savruluşunu izledim.
Seni düşündüm, ruhuna sarktım, elimi yanağına koydum, uyudum.
Anadolu'ya uğradım, sana şifalı ot ve renklerinde kaybolacağın bir rozet aldım.
Belki akşam uğrarsın diye.
Kedine baktım, süt ve kavrulmuş dana eti verdim. Kulaklarını sevdim, belki akşam uğrarsın diye.
Sokağa çıkamadım korktum akşam olur diye, uykum geldi, televizyona baktım, kadın bacaklarına, politika yalanlarına, yemyeşil çimlerde dolaşan topa, ona vuran ayaklara, kafalara baktım, içim sıkıldı,
altıyla kırkbeşi çarptım,
Belki akşam uğrarsın diye.

22-11-2007de Eskişehirde , 5-11-2009da İstanbulda, güzel ruhların müziği;
Gizem Alkan'a ithafen yazıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder